Pytania o szkolenia online

Nie. Uczestnicy nie muszą tworzyć konta ClickMeeting, aby dołączyć do webinaru lub spotkania. Mogą zostać zaproszeni do wydarzenia poprzez zaproszenie e-mail z linkiem przekierowującym do pokoju webinarowego. Mogą również skopiować ID wydarzenia, które składa się z 9 cyfr, i wkleić je na tę stronę.
Aby uczestniczyć w szkoleniu online na ClickMeeting potrzebujesz: internetu, komputera z zainstalowaną przeglądarką internetową oraz (opcjonalnie) słuchawek, aby móc lepiej słuchać szkolenia.
Google Chrome, Opera, Safari, Mozilla Firefox lub Edge. Zachęcamy do korzystania z najaktualniejszej wersji przeglądarki Google Chrome, ponieważ jest najbardziej zaawansowana pod względem integracji z technologią, z której korzysta ClickMeeting, czyli WebRTC.
Nie używaj popularnej przeglądarki Internet Explorer!
Aby uczestniczyć w szkoleniach online na ClickMeeting potrzebujesz standardowego dostępu do internetu.
Poniżej tabela z wymaganą szybkością łącza:
Rodzaj połączenia | Uczestnik (prędkość pobierania) |
Dźwięk | 512 kbps |
Dźwięk + obraz SD | 512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD | 512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) | 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) | 2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) | 1 – 4 Mbps |
Aby dołączyć, potrzebujesz adresu pokoju (link otrzymasz od organizatora). Po prostu kliknij na niego lub wklej go w pasek adresu swojej przeglądarki.
Pamiętaj, że logując się do pokoju webinarowego, zostaniesz poproszony o wpisanie swojego imienia (które nie musi być prawdziwe) oraz adresu e-mail. Zdecydowanie sugerujemy podanie istniejącego adresu e-mail w celu otrzymania materiałów z wydarzenia, w którym wziąłeś udział (jeśli organizator zdecyduje się na ich udostępnienie).
Uczestnicy mają również możliwość dołączenia do pokoju webinarowego z iPadu, iPhona, urządzeń z systemem operacyjnym Android lub przeglądarki (Google Chrome lub Safari). Nie wymaga to żadnej instalacji systemu, ponieważ opiera się to na technologii RWD. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Jeśli postąpiłeś zgodnie z wytycznymi, sytuacja, że coś nie działa zdarza się bardzo rzadko.
Jeśli dźwięk wydaje się niestabilny lub przerywa:
upewnij się, że Twoje połączenie z Internetem jest wystarczająco stabilne, a dostępna przepustowość jest wystarczająca do poprawnego przesyłania dźwięku oraz strumienia wideo.
Sprawdź, czy masz jakiekolwiek aplikacje działające w tle i je wyłącz.
Zwróć uwagę w szczególności na programy, które posiadają ustawienia automatycznych aktualizacji lub typowe aplikacje zarządzania plików, które mogą pobierać/wysyłać duże ilości danych w trakcie Twojego wydarzenia.
Staraj się używać połączenia Ethernet, czyli kablowego (przewodowego) połączenia z siecią (nie zalecamy korzystania z Wi-Fi) oraz używaj sieci prywatnej, kiedy to tylko możliwe.
W ostateczności: zresetuj komputer i router, jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu.
W trakcie webinaru, czyli szkolenia online, możesz zadawać pytania. Wpisujesz je w okienku moderowanego czatu. Dzięki temu przeczyta je zarówno wykładowca, jak i inni uczestnicy spotkania. Wykładowca podczas spotkania lub na jego końcu odnosi się do pytań uczestników, tak samo jak w przypadku szkoleń stacjonarnych.
Materiały dla uczestników to zazwyczaj prezentacja i dodatkowe pliki od Wykładowcy, które albo uczestnicy pobierają z webinarium, albo Wykładowca dosyła wszystkim po szkoleniu na maila.
Płatność za szkolenie online wykonasz przelewem na konto bankowe w terminie podanym na rachunku (do 7 dni po przeprowadzonym szkoleniu).
Pytania o szkolenia stacjonarne

E-mailowo: wypełnioną Kartę zgłoszenia należy wysłać na adres biuro@as-nawigator.pl. W razie braku pliku Karty zgłoszenia prosimy o kontakt telefoniczny.
Po zgłoszeniu się na szkolenie do 5 dni roboczych przed terminem spotkania potwierdzimy telefonicznie Państwa uczestnictwo i dane do wystawienia faktury (firma nie jest płatnikiem podatku VAT). Na wpłatę przelewem będą Państwo mieli 7 dni roboczych od daty szkolenia.
Po zgłoszeniu się na szkolenie do 5 dni roboczych przed terminem spotkania potwierdzimy Państwa uczestnictwo i dane do wystawienia faktury.
Koszt szkolenia obejmuje standardowo: uczestnictwo w spotkaniu, przerwę kawową, materiały szkoleniowe w formie drukowanej, certyfikację uczestnika, a także możliwość konsultacji w trakcie szkolenia z Wykładowcą.
Harmonogramy spotkań opracowane są tak, aby w trakcie szkolenia Uczestnik zdobył wyczerpującą wiedzę z interesującego zakresu. Ponieważ firma nie świadczy usług consultingowych – pytania w formie mailowej, które pojawiają się po spotkaniu, będą przekazywane bezpośrednio do Wykładowcy. Odpowiedź przekierujemy na Państwa pocztę elektroniczną.
W razie zainteresowania ofertą zapraszamy do kontaktu – adres e-mail i numer telefonu podane są w zakładce Kontakt.
Wiele osób po zapoznaniu się z harmonogramem szkolenia zastanawia się, czy dany zakres jest odpowiedni do wykonywanych przez nie obowiązków. W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu i składania konkretnych zapytań – skonsultujemy je z Wykładowcami i udzielimy Państwu merytorycznej odpowiedzi!
Tak. Rabat szkoleniowy przygotowany jest dla osób, które zgłaszają się wspólnie z jednej jednostki lub firmy. Zniżki przyznawane są grupom już od dwóch osób! Szczegóły można ustalać indywidualnie.