Zastanawiasz się, jak dołączyć do webinaru? Co trzeba zrobić krok po kroku, aby zapisać się na szkolenia online dla administracji? Jak się zalogować na webinar i jak to działa w praktyce? Wszystkiego dowiesz się z tego wpisu.

O spotkaniach online pisaliśmy m.in. w tekście Jak wybrać wartościowe webinary i szkolenia online dla administracji. W tym wpisie chcielibyśmy rozwiać najczęstsze wątpliwości odnośnie zapisu na szkolenia online dla administracji.

W tekście znajdą Państwo odpowiedź na następujące pytania:

  • Jak zapisać się na szkolenia online dla administracji?
  • Co zrobić, aby się poprawnie zalogować?
  • Jaki jest przebieg spotkania online?

Podczas webinarów korzystamy z platformy ClickMeeting:

ClickMeeting

Szkolenia online dla administracji. Jak się zapisać?

To proste! Jeśli zajrzeliście już do naszej zakładki ze szkoleniami online i znaleźliście spotkanie, które Was zainteresowało – wystarczy, że wypełnicie kartę zgłoszeniową i odeślecie ją na biuro@as-nawigator.pl.

Wypełniona karta będzie podstawą do wpisania na listę obecności na szkolenie online.

W momencie, gdy tylko otrzymamy zgłoszenie, potwierdzimy mailowo jego przyjęcie. W mailu od nas znajdziecie m.in. krótką instrukcję, jak zalogować się na szkolenie online. Skorzystajcie z niej i zapiszcie się na webinar.

Pamiętaj też, że tuż przed szkoleniem dzwonimy z przypomnieniem i potwierdzeniem szkolenia!

Szkolenia online – logujemy się krok po kroku

Proste logowanie do szkolenia online
Logowanie na webinar krok po kroku

Logowanie na przykładowe szkolenie

W tym akapicie pokazujemy na przykładzie naszego ostatniego szkolenia, jak zalogować się na webinar.

W mailu otrzymasz od nas zaproszenie do logowania. Po kliknięciu „ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ„, zarejestruj się, czyli podaj imię, nazwisko i adres mailowy.

Pamiętaj! Możesz to zrobić w dowolnym czasie przed szkoleniem.

Twoje wydarzenie na pewno nie będzie się nazywało „zzzz”! 🙂

Po prawidłowym zarejestrowaniu się otrzymasz maila z potwierdzeniem rejestracji i linkiem do pokoju, w którym odbędzie się szkolenie.

Kliknij w przycisk „DOŁĄCZ” tuż przed spotkaniem i zacznij szkolenie online!

Potwierdzenie prawidłowej rejestracji. Przed szkoleniem kliknij „dołącz”

Wydarzenie możesz dodać m.in. do swojego kalendarza w Google lub w programie Outlook.

Przebieg każdego webinaru

Szkolenia online odbywają się na platformie ClickMeeting. Główne zalety dla użytkowników:

  • nie musisz nic instalować,
  • w szkoleniu uczestniczysz przez stronę internetową,
  • potrzebujesz tylko komputera z dostępem do internetu,
  • nie potrzebujesz kamery czy mikrofonu,
  • możesz zadawać pytania,
  • otrzymasz od razu materiały od Wykładowcy.

Więcej o tym, jak wyglądają szkolenia online przeczytasz w naszym kolejnym wpisie!

Zajrzyj do zakładki ze szkoleniami online. Najbliższy termin spotkania już niedługo! Być może wybierzesz coś dla siebie.