Zastanawiasz się, jak dołączyć do webinaru? Co trzeba zrobić krok po kroku, aby zapisać się na szkolenia online dla administracji? Jak się zalogować na webinar i jak to działa w praktyce? Wszystkiego dowiesz się z tego wpisu.
O spotkaniach online pisaliśmy m.in. w tekście Jak wybrać wartościowe webinary i szkolenia online dla administracji. W tym wpisie chcielibyśmy rozwiać najczęstsze wątpliwości odnośnie zapisu na szkolenia online dla administracji.
W tekście znajdą Państwo odpowiedź na następujące pytania:
- Jak zapisać się na szkolenia online dla administracji?
- Co zrobić, aby się poprawnie zalogować?
- Jaki jest przebieg spotkania online?
Podczas webinarów korzystamy z platformy ClickMeeting:
Szkolenia online dla administracji. Jak się zapisać?
To proste! Jeśli zajrzeliście już do naszej zakładki ze szkoleniami online i znaleźliście spotkanie, które Was zainteresowało – wystarczy, że wypełnicie kartę zgłoszeniową i odeślecie ją na biuro@as-nawigator.pl.
Wypełniona karta będzie podstawą do wpisania na listę obecności na szkolenie online.
W momencie, gdy tylko otrzymamy zgłoszenie, potwierdzimy mailowo jego przyjęcie. W mailu od nas znajdziecie m.in. krótką instrukcję, jak zalogować się na szkolenie online. Skorzystajcie z niej i zapiszcie się na webinar.
Pamiętaj też, że tuż przed szkoleniem dzwonimy z przypomnieniem i potwierdzeniem szkolenia! ☎
Szkolenia online – logujemy się krok po kroku

Logowanie na przykładowe szkolenie
W tym akapicie pokazujemy na przykładzie naszego ostatniego szkolenia, jak zalogować się na webinar.
W mailu otrzymasz od nas zaproszenie do logowania. Po kliknięciu „ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ„, zarejestruj się, czyli podaj imię, nazwisko i adres mailowy.
Pamiętaj! Możesz to zrobić w dowolnym czasie przed szkoleniem.

Po prawidłowym zarejestrowaniu się otrzymasz maila z potwierdzeniem rejestracji i linkiem do pokoju, w którym odbędzie się szkolenie.
Kliknij w przycisk „DOŁĄCZ” tuż przed spotkaniem i zacznij szkolenie online!

Wydarzenie możesz dodać m.in. do swojego kalendarza w Google lub w programie Outlook.
Przebieg każdego webinaru
Szkolenia online odbywają się na platformie ClickMeeting. Główne zalety dla użytkowników:
- nie musisz nic instalować,
- w szkoleniu uczestniczysz przez stronę internetową,
- potrzebujesz tylko komputera z dostępem do internetu,
- nie potrzebujesz kamery czy mikrofonu,
- możesz zadawać pytania,
- otrzymasz od razu materiały od Wykładowcy.
Więcej o tym, jak wyglądają szkolenia online przeczytasz w naszym kolejnym wpisie!
Zajrzyj do zakładki ze szkoleniami online. Najbliższy termin spotkania już niedługo! Być może wybierzesz coś dla siebie.